Máte vysoké pracovné tempo, časté bolesti hlavy, cítite sa unavení a nemáte na nič chuť? Toto je problém dnešnej doby, kde ľudia uprednostňujú prácu pred všetkým ostatným. Ak vás to takto už ďalej nebaví, usporiadajte si priority a netrávte v práci celý deň.

kráska

Začnite sa venovať i samy sebe pretože práca by si vypýtala daň a to vaše zdravie.
Každý deň si nájdite ráno čas a pripravte si raňajky. I táto maličkosť vám pomôže a telo sa určite poteší že nebude musieť fungovať na doraz. Výdatné zdravé raňajky plné zeleniny či ovocia pomôžu i vášmu tráveniu a zdraviu. Medzi rýchle a zdravé varianty patrí napríklad jogurt s čučoriedkami či inými druhmi, musli, pohánková kaša, ak preferujete niečo slané vhodný je krajec pečiva s avokádom či nátierkou. Medzi zdravé nátierky ktoré by ste mali prijímať radíme cícerovú, humus, sezamovú, výber je naozaj široký.

Ak chcete menšie zmeny i do jedálnička, naštartujte každý deň zeleným čajom ktorý je plný antioxidantov a zdraviu prospešných látok, sledujte si príjem tekutín a dbajte na dostatočné pitie najmä čistej vody či minerálok a snažte sa vyhnúť sladeným nápojom a taktiež si sledujte aby ste mali každý deň ovocie či zeleninu. Okrem pitia zeleného čaju odporúčame i žihľavový ktorý detoxikuje organizmus od škodlivín.

snídaně

Po práci si vyhraďte čas pre seba a venujte ho cvičeniu. Môžete zájsť do fitnes centra či na jogu alebo pilates ktoré sú upokoja nielen telo ale i myseľ. Keďže sa už blíži leto, je čas i na dlhé prechádzky, turistiku, pobyt v lese či chodenie na hríby. Ideálnym riešením počas leta je plávanie, nielenže nezaťažuje kĺby ale pôsobí povzbudzujúco na všetky svaly tela.
Základným pravidlom číslo jeden však ostáva nájsť si na seba čas pretože ak ho máte, môžete sa venovať sami sebe a počúvať potreby vášho tela. Druhým bodom je naučiť sa pár zdravých návykov a všetko pôjde jedna radosť.

Žite zdravšie
4.5 (90%)4