Čo vám ponúka seo optimalizácia?

Možno sa pýtate, prečo by bola pre váš web dobrá optimalizácia. Konkrétne optimalizácia pre vyhľadávače známa pod skratkou SEO. Internetový marketing tento pojem spomína stále častejšie, ale je možné, že majiteľ webu -začiatočník si tak úplne neuvedomuje kvality a pozitíva, ktoré môže optimalizácia priniesť pre jeho zviditeľnenie, rastúcu návštevnosť a konverzie.

žena s tabletom, graf

Vysoké percento ľudí hľadá odpovede na svoje otázky prostredníctvom internetového vyhľadávača, k najviac známym sa radí Google. Vďaka týmto vyhľadávačom sa ľahko spojí cielená skupina záujemcov s relevantným obsahom, ktorý poskytujú webové stránky.  Vieme, ako to funguje. Na základe hľadaných výrazov a kľúčových slov vyhľadávač poskytne najviac relevantné a kvalitné výsledky zoradené v poradí.

Naďalej zostávajú dôležité organické výsledky, ktoré u užívateľov zohrávajú dôveryhodnosť. Nie sú to odkazy, ktoré by získali viditeľnú pozíciu tým, že by si danú pozíciu kúpili. Takúto pozíciu si získali vďaka tomu, že ich obsah je relevantný, zaujímavý pre návštevníka a hrá podľa pravidiel Google.

Samotná webová stránka  takisto musí byť responzívna, funkčná a poskytovať príjemné užívateľské prostredie. Toto sú  on-page faktory, ktoré vie vyhľadávač rozpoznať a podľa nich zoraďuje odkazy v konkrétnom poradí, od tých najlepších smerom dole.

SEO má za úlohu nastaviť vnútorné a vonkajšie faktory stránky, aby sa táto dostala na vyššie, ideálne na čo možno najvyššie miesto a plnohodnotne využila svoj potenciál vo vyhľadávačoch.

graf, lupa

Používa sa hneď niekoľko úkonov a nástrojov. Dôležitá je obsahová tvorba, linkbuilding, kľúčové slová a písanie pr článkov, ktoré majú tendenciu zaujať potenciálnych záujemcov tým, že budú zaradené na správnych miestach, v tematicky blízkych kategóriách. V neposlednom rade sú faktorom vyššej návštevnosti a zlepšenej pozície vaše stránky.

S týmto prirodzeným princípom konkrétnych článkov prichádza takisto kvalitnejšie budovanie vášho brandu. Zvýšenie povedomia verejnosti o tom, čo vlastne vaša značka ponúka, poskytuje a predáva.

  • Tieto články majú za úlohu vytvoriť lepšie vzťahy s verejnosťou,  dosiahnuť zvýšenú návštevnosť a zviditeľnenie vo vyhľadávači.