Ako funguje Google a kedy z neho získate rastúcu návštevnosť?

 Akým spôsobom sa dá dosiahnuť rastúca návštevnosť pre váš web? Aby sme našli konkrétnejšie odpovede, musíme túto otázku trochu upraviť a spýtať sa skôr na to, odkiaľ sa dá získať návštevnosť. Zo sociálnych sietí, z umiestnených reklám, ale takisto z internetových vyhľadávačov a ich organických výsledkov.

notebook, vyhľadávač

Práve organické výsledky vedia byť kľúčovým faktorom, na ktorý by sa nemalo zabúdať. Navyše získaná pozícia v organických výsledkoch je bezplatná a dokáže prinášať efektívne účinky s dlhodobým charakterom. Lenže takáto pozícia sa nezískava náhodou, sú potrebné rôzne úpravy a nástroje, aby našu stránku a jej obsah vyhľadávač uznal za relevantný a kvalitný k hľadaným výrazom. Najčastejšie používaným internetovým vyhľadávačom je u nás Google a rastúcu návštevnosť z tohto zdroja môžu očakávať hlavne weby, ktorých odkaz Google poskytuje na predných pozíciách.

Toto sú faktory, kvôli ktorým by vás mala zaujímať odpoveď na otázku, čo je seo optimalizácia https://www.seolight.sk/co-je-seo. Pretože práve úkony Search Engine Optimization sú nevyhnuté k tomu, aby stránka začala stúpať na vyššie a lepšie viditeľné miesta v organických výsledkoch.

search engine optimization

Áno, v tom spočíva celé tajomstvo. Prakticky aj začínajúci web, ktorý však podstúpi optimalizáciu a jeho obsah bude dostatočne kvalitný a relevantný k hľadaným výrazom, dokáže získať prednú pozíciu a bude tak výborne viditeľný pre všetkých potenciálnych záujemcov. Teda pre ľudí, ktorým sa obsah vášho webu vo vyhľadávači poskytne ako relevantný a overený k ich hľadaným výrazom. To znamená, že sa bude nachádzať na predných stranách a bežnému užívateľovi nebude trvať dlho, aby si vás všimol.

  • Internetové vyhľadávače ako Google, ich presnosť a užívateľské prostredie sú dôvodom, prečo práve z tohto zdroja pramení vysoká návštevnosť.

Ako však bolo spomenuté, rastúca návštevnosť sa logicky dotkne hlavne webov, ktoré budú užívateľom poskytované na predných miestach ku kľúčovým, resp. hľadaným výrazom.  

2.7/5 - (3 votes)